Selecteer een pagina

Mijn aanbod

Ik help ambitieuze ondernemers die moeite hebben om zichtbaar te zijn in de markt en om alle communicatielijnen scherp te houden. Daardoor laten ze kansen liggen in hun zichtbaarheid en professionaliteit als bedrijf. Als Virtueel Assistent neem ik actief taken uit handen op het gebeid van communicatie en online marketing. Hierdoor groeit de naamsbekendheid door meer zichtbaarheid en groeit het aantal klanten.

Hieronder staan drie pakketten omschreven. De werkzaamheden in deze pakketten zijn optioneel en staan niet vast. Het is puur een richtlijn om jou een idee te geven, waar de werkzaamheden evt. uit kunnen bestaan.

Heb je toch liever een ander pakket en weet je niet waar te beginnen?

Vraag naar mijn strippenkaart.

Je kunt hier een aantal uren mee afnemen die 3 maanden geldig zijn. Samen kunnen wij kijken welk pakket bij jou het beste past of een uniek pakket ontwikkelen aangepast op jouw onderneming.

Opstart pakket

Het opstart pakket is om jouw onderneming op jouw pijnpunten te analyseren en samen een weg te vinden om jouw onderneming snel een boost te geven.

• Analyse van jouw onderneming

• Meedenken om publiciteit in de media te krijgen en de uitvoering ervan

• Profielen beheren/opzetten en beschrijvingen bewerken/toevoegen

• Design, bewerken van headers en afbeeldingen van social media kanalen

 

Vervolg pakket

Het vervolg pakket is om jouw onderneming verder draaiende te houden en meer uit te diepen en bekendheid te verwerven.

• Analyse van jouw onderneming

• Meedenken om publiciteit in de media te krijgen en de uitvoering ervan

• Profielen beheren/opzetten en beschrijvingen bewerken/toevoegen

• Design, bewerken van headers en afbeeldingen van social media kanalen

• Online community management (groepen, pagina’s, blogs, profielen)

• Content (blogs, video’s, social media berichten) opzetten, meten en optimaliseren

• Bijhouden en reageren op reacties op blogs

Pro pakket

Het Pro pakket is om de finishing touch aan jouw onderneming te geven rondom bekendheid en het inzetten van verschillende social media kanalen

• Analyse van jouw onderneming

• Meedenken om publiciteit in de media te krijgen en de uitvoering ervan

• Profielen beheren/opzetten en beschrijvingen bewerken/toevoegen

• Design, bewerken van headers en afbeeldingen van social media kanalen

• Online community management (groepen, pagina’s, blogs, profielen)

• Content (blogs, video’s, social media berichten) opzetten, meten en optimaliseren

• Bijhouden en reageren op reacties op blogs

Creëren van advertenties zoals Facebook ads

• Opzoeken van groepen die interessant zijn om blogs te plaatsen